specjalista Białystok, pracownik biurowy Białystok
- samodzielne prowadzenie i realizacja kampanii marketingowych efektywnościowych i wizerunkowych;
- współpraca
z agencjami interaktywnymi, agencją mediową i innymi partnerami w
zakresie przygotowania działań e-marketingowych oraz budowania i rozwoju
procesów akwizycji on-line; - nadzór nad budżetem działań w internecie – planowanie i rozliczanie kampanii;
- inne ciekawe projekty związane z digitalizacją procesów bankowych;
- koordynacja działań związanych z tworzeniem i doskonaleniem materiałów reklamowych landing page, bannery etc;
- bieżąca analiza, optymalizacja i raportowanie efektywności prowadzonych działań;
- współpraca z innymi departamentami (Marketing, Call Centre, IT) w celu optymalizacji lejka sprzedażowego.
Wymagania
roczne doświadczenie w marketingu internetowym;
samodzielność i inicjatywa w prowadzeniu powierzonych obowiązków;
doświadczenia w zakresie pracy projektowej, doświadczenie w instytucji finansowej będzie mile widziane;
umiejętności kreatywnego myślenia i tworzenia efektywnych komunikatów reklamowych;
praktyka we współpracy z agencjami kreatywnymi, digitalowymi;
znajomość narzędzi analitycznych, w tym Google Analytics, DoubleClick;
dobrej znajomości pakietu MS Office (Excel , Word, PowerPoint);
znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
umiejętności pracy pod dużą presją czasu;
poczucia humoru;
aktualnej wiedzy z zakresu on-line marketingu, e-commerce, nowych technologii;
wykształcenia wyższego.
Oferujemy
wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych;
możliwość rozwoju kariery na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej w różnych obszarach Banku;
realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów;
atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych, np. pracę zdalną, dodatkowe dni wolne, dofinansowanie wypoczynku dla Ciebie i Twoich dzieci, ubezpieczenie grupowe i inne.
Klauzule informacyjne
Aplikuj