specjalista Białystok, pracownik biurowy Białystok
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomia, marketing i zarządzanie, nowe media),
- Wiedzę i doświadczenie z zakresu analityki, badań marketingowych, trade marketingu i marketingu,
- Umiejętności analityczne,
- Znajomość i zainteresowanie nowinkami technologicznymi w zakresie marketingu,
- Dobrą znajomość MS Excel,
- Dobrą znajomość języka angielskiego,
- Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy oraz pracy pod presją czasu,
- Umiejętność samodzielnej pracy i inicjatywy w działaniu.
Wymagania
Prowadzenie, rozliczanie i rozwój programu lojalnościowego zgodnie z oczekiwaniami Klientów i strategią organizacji,
Planowanie kalendarza akcji, kreowanie akcji promocyjnych dla uczestników programu lojalnościowego oraz ich analiza, wyciąganie wniosków i rekomendacje dalszych działań,
Zapewnienie dostępności pełnej i aktualnej wiedzy o kliencie i jego aktywnościach, przygotowanie raportów, analiz i prognoz, dotyczących bazy danych o Klientach,
Realizację kampanii komunikacyjnych,
Analizę działań konkurencji.
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji, która prężnie działa i rozbudowuje swoje struktury w Polsce,
Umowę o pracę na czas określony,
Bardzo dobre warunki zatrudnienia,
Możliwość rozwoju zawodowego,
Niezbędne narzędzia do pracy.
Klauzule informacyjne
Aplikuj